STOPA - Školské noviny ZŠ Nobelovo nám. 6, Bratislava 

(Obsah)   1   2   3   4   5   6   7   8   9   10   11   12   13   14   15   16   17   18   19   20

3. číslo / 12. ročník

Školský rok 2006/2007

Strana 18


V 9.A
Zemepis: p.uč. Čím znečisťujeme pôdu?
žiak: Lejeme do nej ropu.
S.j: p.uč.: Menujte slová zakončené na -ia napr. demokracia
žiak: Komunizmus.
Prír. žiak: Slimák prijíma potravu hlavou. (ústnym otvorom)
p.uč.:Ako sa nazýva živočích, ktorý je obojpohlavný??(hermafrodit)
žiak: Obojživelník.

 

Cez prestávku: 

odmocnina z 18 je samozrejme 9
p.uč.:Ako sa nazýva živočích, ktorý je obojpohlavný??(hermafrodit)
žiak:Obojživelník.
Čím je zemný plyn výhodnejší ako uhlie?
Zemný plyn neznečisťuje, lebo nie je z neho uholček. (správne: popolček)

Zachytili red. Dominika Richterová a Petra Rybánska, 9.A

6.A
Pr - Žiačka sa hojdala aj po upozornení, spadla zo stoličky.
6.B
D - Žiak odpoveďou pobavil celú triedu.
M - Žiaka treba upozorniť, že počas hodín nesmie používať mobil a nemá sa stále presádzať po celej triede.
- Žiak mal "svoj deň".
7.A
Tchv - Žiaci málo vedia o školskom poriadku.
Ev - Žiak nemá vôbec zmysel pre originalitu - pretože opakuje primitívny živočíšny prejav uvoľňovania plynatosti po svojom spolužiakovi, ktorý o kultúre správania sa v spoločnosti, tiež "nemá ani páru"!
D - Žiačky namiesto práce v zošite (poznámok) trhali a písali si nvzájom po zošitoch. Bolo to veľmi zábavné. Ich prácu som hodnotila zn. 5.
7.B
M - Podľa žiaka poznáme v M pravidlá "zásadové".
- Žiak sa maľuje po tvári, vyzerá ako strašidlo.
- Žiačka naháňa po triede spolužiaka, ktorý jej robí zle.
- Žiak a žiačka ovplyvňujú negatívne svojich spolužiakov.
Sj - Žiačka na hodine nepracuje, baví sa so spolužiakom, kde ani nemá sedieť.
F - Žiak komunikuje v maďarčine.

 

 

Tv - Žiaci sa začali biť na život a na smrť. V budúcnosti nie som ochotná robiť rozhodcu!
Vv - Žiak zo seba robí "cvoka". Sústavne vykrikuje cez hodinu na spolužiakov.
8.A
Ov - Žiak nevie, čo má robiť na Ov - jeho povinnosti.
9.A
Zastup. Sj - Žiak rev na celú triedu.
Ch - Žiačka na vyučovaní konzumovala jedlo.
9.B
Z - Žiaci na hodine nepracovali, drzo používali wolkmann.
D - Žiak nepochopil, že na hodine sa vysvetľuje nové učivo a píšu sa poznámky.
Ch - Žiačka má drzé správanie voči vyučujúcemu a sústavne aj napriek upozorneniam konzumuje potraviny.
Z - Žiak si sáčkom mastil hlavu.
Pr - Žiak aj napriek zákazu vylial vodu prepichnutím balóna.
Prestávka - Žiak X vylial žiakovi Y na hlavu jogurt. Žiak Y mu to vrátil vysypaním nastrúhaného jablka na hlavu. Žiak X zahnal žiaka Y do rohu a ja (žiak Z) som hodil žiakovi X do hlavy jablko. Žiak X bol rozčúlený do nepríčetnosti. (Vidno, že sme zdravá škola...podľa pomôcok na útok. :))) )
Aj - Žiaci 10 minút hľadali cestu späť do učebne.


       <<predchádzajúca>>                  <<  nasledujúca  >>