STOPA - Školské noviny ZŠ Nobelovo nám. 6, Bratislava 

(Obsah)   1   2   3   4   5   6   7   8   9   10   11   12   13   14   15   16   17   18   19   20

4. číslo / 12. ročník

Školský rok 2006/2007

Strana 18


Poznámka: Neustále lieta po triede a posedáva na okne a laviciach.
Odpoveď otca: Tomu neverím. Podpis: Holub.
Kedykoľvek ho vyvolám, pozerá na mňa ako na idiota a pýta se, či to myslím naozaj vážne.
Desiatuje cibuľu a obťažuje zápachom.
Tvári sa inteligentne, ale je úplne blbý.
Na položenú otázku neodpovedal a dostal záchvat smiechu.
Skákal mi do výkladu a chcel vidieť môj diplom.
Pri sexuálnej výchove obchytkáva spolužiačky a tvrdí, že sa vzdeláva.
Vyhodil spolužiakovu ceruzku z okna so slovami: "Ak ťa má rada, vráti sa."
Neustále se baví a odmieta mi povedať, o čom.
Bije spolužiačku dáždnikom, hoci nie je jeho.
Oblizuje temperové farvy a potom sa čuduje, že vracia.
Ohrozoval spolužiakov nožom, ktorý potreboval až na tretiu hodinu.
Váš syn na hodine hrá mariáš, hlási dvadsať, nemá kráľa a potom sa háda...
Bol pristihnutý v školskej jedálni, ak se bozkáva so spolužiačkou - mám podozrenie na lásku.
Pri meraní na fyzike používa vlastný merací prístroj a prehlasuje, že školské voltmetre nestoja za nič.
Snažil se odomknúť zamknuté dvere. Keď bol pristihnutý, vyhováral sa na to, že ho zaujímajú tajné chodby.

Dáva pozor, či dávam pozor, a keď si myslí, že nedávam pozor, tak nedáva pozor.
Napovedá nepovoleným spôsobom.
Rozbil okno a vyhováral sa, že nemôže dýchať.
Svojím spevom úmyselne ruší hodinu spevu.
Smrká mi do výkladu.
Behá po stene.
Poznámka: Je drzá a neustále vyrušuje.
Odpoveď otca: To má po matke, zmlátil som ich obe.
Vedomosti Vašej dcéry sa rovnajú nule; pre postup do vyššieho ročníka je potrebné, aby ich minimálne zdvojnásobila.
Hodil mokrú špongiu smerom k učiteľke a tá po dopade na zem urobila mláčku.
Straší dievčatá vtákom (Sovou pálenou).
Nechá sa od spolužiakov obchytkávať a nehlási to učiteľovi.
Desiatuje pomôcky na výtvarnú výchovu.
Stále sa hlási.


       <<predchádzajúca>>                  <<  nasledujúca  >>