
Naša škola sa zapojila do: Vzdelávacieho programu
Bratislavskej vodárenskej spoločnosti, a. s.
Modrá škola
Voda je jednou z najprirodzenejších súčastí nášho životného
prostredia, ale je zároveň aj jeho najkrehkejšou a najviac
ohrozenou časťou. Kvalitná voda je zdrojom kvalitného životného
prostredia a zdravia obyvateľstva. Medzi kvalitou vody, kvalitou
životného prostredia a vzťahom spoločnosti k nej existuje veľmi
úzky vzťah. Žiadna cenová regulácia sama o sebe však nevedie
spoločnosť k cielenej starostlivosti o vodu a vodné zdroje.
Vzťah k starostlivosti o vodu je potrebné citlivo a dlhodobo
budovať. Vedenie detí a mládeže k zamýšľaniu sa nad svojim
správaním vo vzťahu k vode už od útleho veku nám pomôže
zabezpečiť kvalitnejšie životné prostredie pre nás i pre ďalšie
generácie. (citované z webovéj stránky).
Deti napísali na tému „Voda“ pekné básne a príbehy, ktoré
uverejňujeme na stránkach vlastná tvorba.
|
23. 9. sa žiaci našej školy zúčastnili majstrovstiev okresu v
cezpoľnom behu. Naši žiaci si priniesli v kategórii mladší žiaci
jednotlivci:
- 1. miesto – Ján Jakab 5. A
- 2. miesto – Barbara Majdáková 5.A
V kategórii mladší žiaci družstvá sme získali 2.miesto -
- Barbara Majdáková 5.A
- Simona Jankovičová 6.A
- Alexandra Álová 7.B
|
V septembri každoročne organizujeme v 5. – 9.
ročníku Deň ochrany života a zdravia
(5.-6.roč.) a Deň ochrany človeka a prírody (7. – 9. roč.).
Jeden deň poskytujeme žiakom potrebné teoretické
vedomosti zamerané na ochranu života a zdravia v mimoriadnych
situáciách, tiež pri pobyte a pohybe v prírode, ktoré môžu
vzniknúť vplyvom nepredvídaných skutočností ohrozujúcich človeka a
jeho okolie. Nasledujúci deň vyrážame do terénu a nadobudnuté
vedomosti a zručnosti aplikujeme v praxi.
Na stanovištiach ošetrujú žiaci zlomeniny,
poskytujú umelé dýchanie, riešia dopravné situácie, určujú
azimuty, prechádzajú v ochranných maskách "zamoreným" územím a
svoju fyzickú zdatnosť preveria i pri rúčkovaní na lane. I
nasledujúce fotografie svedčia o tom že tento deň sa vydaril a
splnil svoj účel.
|
 |